สยามคูโบต้าคอร์ปอเรชั่น โดยคุณกัมพล จันพินิจ ผู้จัดการฝ่ายพัฒนาเครือข่ายผู้จัดจำหน่าย และคุณเมธี ศรีสุพรรณดิฐ ผู้จัดการฝ่าย Digital Technology นำทีมผู้บริหารและทีมงานสยามคูโบต้าเข้ารับ 2 รางวัล ประเภทองค์กร (Corporate Award) จากสมาคมการค้าธุรกิจศูนย์บริการทางโทรศัพท์ไทย (TCCTA : Thai Contact Center Trade Association) ในสาขา The Best Technology Innovation Contact Center (Silver Award) และ The Best Workflow Contact Center (Bronze Award)
ในการนำเทคโนโลยีมาใช้ในการยกระดับ Contact Center กลายเป็น Omnichannel Contact Center ให้การบริการลูกค้าได้รวดเร็วยิ่งขึ้น ช่วยเพิ่มประสบการณ์ที่ดีให้กับลูกค้าและสร้างความพึงพอใจสูงสุด ณ โรงละครอักษรา คิง เพาเวอร์ เมื่อวันที่ 9 กันยายน 2567 ที่ผ่านมา
Siam Kubota Corporation Co., Ltd. uses cookies on this platform for various purposes as outlined in our Cookie Policy available at https://www.siamkubota.co.th/policy-consent/. Strictly Necessary Cookies are always enabled as they are essential for the operation of the company’s platform. For other cookie types, you can adjust your settings below.
Strictly Necessary Cookies
Always active
These cookies are essential for the platform's functionality and the provision of the company's platform services.
Preferences Cookies
These cookies allow the platform to remember the various choices you have set.
Statistics Cookies
These cookies help the company understand user interaction with the platform services and enable the analysis or measurement of the platform's performance.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing Cookies
These cookies are used to track visitors across the platform and store various information about you while using the platform. This data is then used to analyze and present advertisements that align with the interests of individual users.